Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 24 januari 2021

Let,s talk about sex baby...........

Men gomorron härliga söndag 

Helgen har vart helt underbar. Har inte gjort ett skit nytta nästan och det har vart så skönt.

fredagen tllbringades hemma sovandes på soffan, ja fan somnade och vaknade flera timmar senare och tänkte att nu är de ju kört med att sova inatt men jag somnade så fort jag landade på kudden. Tror ja va i behov avv lite sömn, är man gammal när man behöver så mkt sömn  eller ska man skylla på ett hektiskt och stressigt liv? hahahahaha


 

Lördag och jag uträttade några ärenden på stan med nathalie, åkte till mamma med lite saker hon skulle ha handlat, hade tvättid fyra men hade knappt ngn tvätt alls så det  gick fort, linn och othello kom hit och slaggade här, barnen hade provsmakar time, dom provsmakde olika godisar, chips m.m. från hemmakväll och fick betygssätta allt. På kvällen gick vi till Micke (barnen hade barnvakt och saknade oss inte alls) och där blev man kvar till mitt i natta så nyss när klockan ringde 09.45 va man lagomt pigg men vafn bara kliva upp å kicka igång dagen. Ska städa idag, tvätta lite sängkläder och göra ngn form av god mat är min tanke. Imorgon är det måndag och barnen åker till sin pappa igen i en vecka.

 Låt oss prata om sex och sexlust!!!

Jag har dom senaste 20 åren knappt haft ngn lust överhuvudtaget och det har inte riktigt stört mig förrän nu, eller stört å stört jag har inte reflekterat över det innan. Jag vet ju att några jag haft långvariga förhållanden med har påpekat att jag aldrig tar ngt intiativ till sex och jag har ju alltid försökt försvara det med att dom måste vara senila eller nåt annat. Men nu har jag sent om sider kommit på att jag kanske inte är så sexuellt aktiv som jag kanske trott och det ska nu annso göra nåt åt. Googlae och det kunde bero på stress m.m. men vafan jag måste ju ändå få känna mig kåt ngn gång trots att jag alltför oftast är stressad så nu har jag inför skaffat piller för att lusten ska öka 

mer piller to the people

 Så nu har jag lust att rina till gamla älskare å förklara att ddet inte har berott på dom utan på mig, fan har dåligt samvete gentemot dom som faktiskt har påpekat detta ju. Så imorgon måndag ska vi börja käka dom här knullpillren och se om dom har ngn effekt, kanske inte är bästa läget att prova dom då jag inte har ngn man vid min sida men va är det man säger, en redig kvinnan klarar sig själv :) Mouhahaha  Men funkar dom så är jag redo när jag väl hittar en man som duger åt mig vilket inte blir så lätt hahahaha

Näe nu gott folk ska jag gå upp och göra frukost åt mina små älskad barn innan dagen drar igång på riktigt. 

hej hej ..............

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar