Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 januari 2021

Tjena tjena

Redan torsdag och  snart är ledigheten slut och det är jobb som gäller. 

Igår blev det inte så många knop gjorda men va ner på gymmet iaf och tvättade all tvätt barnen kom från jonas med. 


Älskar att svettas på gymmet.

 

 

Idag har jag faktiskt inte heller gjort så mkt, har tankarna på helt annat håll så har lite svårt att ta mig för så mkt. Men handlat har jag gjort och snart ska jag dra igång lite städning medans barnen sitter framför tv:n , måste passa på när dom inte gör så mkt väsen av sig.  Känner att jag skulle beöhöva få lite färg och även färga håret för att kanske må lite bättre så det ska jag göra när jag får energi till det, just nu känns det som att livet är på paus och så får det vara just nu. Längtar tills man vågar resa igen för jag behöver verkligen komma bort härifrån ett tag. Har en gamal klasskompis i grekland, har en gamal vänskp på malta, mina syskons pappa i thailand eller oxå blir det spanien, ja vi får se men helt klart är att jag behöver komma bort från allt iaf, är sjukt mkt nu och mkt runt omkring som tär på lilla annso. 

 

Nu måste jag vist åka iväg en sväng men vi hörs å ses....

tjao tjao..........

 

 

 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar