Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 januari 2021

Lediga dagar

 Tisdag och det känns som torsdag, kan bli en lång vecka det här men dä ä la kanske bara bra då det är sista lediga veckan  innan jobbet drar igång igen. Nu har jag verkligen inte ett krävande jobb så men om man  är som mig och trivs bäst med att vakna sent och vara uppe inpå morgontimmarna så är det ruskigt tidigt att gå upp även om jag inte börjar förrän tio på dagarna. Jag är en natt människa rakt igenom men man vänjer sig efter några dgara bara man kommer in i det vanliga lunket igen. 

Igår tog jag med mig dottra på gymmet, blir ju inte så tunga pass just nu men kommer dit med tiden oxå. Vet inte vad som hänt med mig, om jag gått å blivit klok eller vuxen under den senaste tiden men varje gång jag börjat träna innan så har jag alltid gått all in, dvs tre fyra timmars träning om dagen men nu räcker det med att börja med en timme några gånger i veckan för att "väcka" musklerna och för att komma in i själv grejjen igen. Och såklart mkt för att inte överbelasta min kropp vilket jag är van aatt göra och får därför ont i axlar o nacke. 

Svettigt värre liksom

Skjut mig känslan som kommer över en efter ett pass 





Åkte hem och fixade mackor

  

Å sen körde jag lite band träning medans jag kollade nåt avsnitt på en serie innan sängen hägrade. 

Ligger faktiskt fortfarande i sängen och klockan är snart TVÅ men har fixat lite administrativa saker och de va så jävla kallt ovanför täcket så däravv ligger jag kvar. Myste med vincent en stund nyss oxå, fan vad jag älskar lediga dagar ibland. Nu ska ja dock kliva upp,  duscha och skjutsa min mamma till vårdcentralen.

Ha en awsome dag 

moj moj


 

 

 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar