Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 24 januari 2021

Duktiga lilla jag

Alltså guuuuud vilken dag. Jag är fan dödstrött å klockan är inte mer än kvart över fem, wtf hur ska jag klara att hålla mig vaken i några timmar till???

Har fått så mkt gjort idag och det får mig att må bra och känna vällust till livet å framför allt när hemmet är städat och tvättmaskinen går för fullt.  När linn och Othello åkte hem så satte jag igång att städa, sovrummet där jag faktiskt sket i att byta sängkläder för känns som jag knappt sovit i dom ju, åså orkade jag inte se mer tvätt :) , putsat alla speglar i hgela huset vilket jag gör minst två gånger i veckan ändå för inget kan vara så störande som massa fläckar på speglar. dammat överallt i alla rum, dammsugit, skurat och bytt sängkläder i pojkarnas sängar där linn och othello sov. vattnade alla törstiga blommor, håller på med tvätten och har kanske enmaskin tillefter den här.







 Å nu har jag även lagat mat, det kanske inte konstigt att jag är trött ändå när jag tänker efter, sov ju inte jätte många timmar inatt heller. 

 
Kött Potatis Sås och Sallad blev dagens middag 

 

Nu ska jag endast hänga tvätt och kolla film resten av kvällen. Ha en fin kväll 


hörs hej


 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar