Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 20 december 2012

Fyra dagar kvar

Nedräkningen har börjat på allvar och det märks. Folk är som galna ju, folk överallt och hela tiden.


Dagen började tidigt för min del, vaknade av klockan vid halv sju.

Väckte barn och sprang över på dackås för att hämta tårtan mm.

Överraskade mannen med tårta och sen skynda att skicka iväg Kidsen på skolan.

Bytte om, målade mig och såg till att verkligen var vaken innan jag begav mig ut för färd mot Sundsvall.


Hälsade på syster ett tag medans dom andra kämpade sig igenom en mil på spåret.

Trevligt va det att få tid att i lugn å ro få sitta ner och prata ostört utan karlar och barn.


Iväg till södraberget för en jullunch med pappa, lisa och Gunilla.

Kul och trevligt sällskap gjorde lunchen så mkt bättre.


Åkte hem igen och väl hemma så tog jag å lisa en sväng förbi hm. Intersport och Albins.

Dom sista klapparna är nu klara till barnen. Bara resten kvar.

Näe men ska försöka begränsa mig lite och köpa till några stycken bara.


Hem och lämna av kassar och väska innan apoteket en andra gång för dagen.


Nu har jag slagit in paket och är fett trött, helt slut.

Ska bara upp på vinden och kolla lite innan sängen väntar.


Love


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar