Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 1 december 2012

Det snöar fan

Ja men idag skulle vi baka men såklart så hade vi inte allt hemma då kardemumman tog slut igår då det bakades saffran och kardemumma knutar.

Tog med mig Vincent och cerine på hemköp för att köpa det.

Kom ner i trappen och inser att Vincent inte alls kan åka pulka som tänkt för nån jävla snorunge har snott skiten. Har fler på vinden men orkade inte åka upp och hämta nycklarna osv så han fick gå.

Massa bus i snön blev det.

I guldsmeden åkte han helikopter och kollade på tomtar.


Handlade två påsar och kom hem och insåg att jag handlat allt som jag inte skulle ha men glömt kardemumman, skit dag oxå!


Näe nu har den mesta av ilskan lagt sig trots att Vincent precis hällt ut 6 ägg på golvet som jag skulle ha till mina muffins. Skit unge årå.  Medans jag stod och var halvt förtvivlad över hur man ska få upp äggen lättast så håller Vincents värld gå under för han hade ju fått några droppar ägg på strumpan.

Ja det är ju synd att såna världsliga problem som ägg på strumpan byts ut mot betydligt värre saker.med åldern.


Näe men nu ska vi fortsätta med att grädda lussebullarna å sen göra pepparkakor innan tvättstugan ropar. Fattas bara att nån har. Snott tvätt tiden oxå, fel dag att jiddra med annso kan ja säga:-)


Pulka mitt på gågatan ska jag oxå föröka klämma in men efter affärerna stängt och innan alla uppklädda suputar kommer ner på stan.


Ikväll blir det ev en date med min snygga man.


Ha en bra dag nu och akta ni bryter nå ben ute i snön


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar