Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 29 december 2012

Klockan är halv två och jag ligger här och lyssnar på den musiken man hör från hogges (krogen under oss). Det slår mig att jag nästan skulle kunna tänka mig att gå ut nåt tag framöver. Är ju inte direkt ofta man går ut (typ en gång vartannat år kanske). Nja tål att tänkas på:-)


Dagen har spenderats med bästa sällskapet under en fika, en sväng på stan och sen mestadels hemma och i tvättstugan.

Asså va äre med folk i denna tvättstuga? Kan ju inte finnas en enda människa som städar efter sig förutom jag.

Lika dammiga golv varje gång, lika äckliga tvättmaskiner och dom orkar inte ens ta reda på skiten efter sig i torktumlaren. . . .

Jag städar varje gång och förväntar mig att alla tar bort efter sig men icke.

Ska fan börja tvätta i maskinen inne ja om det inte blir nån bättring.


Vad händer på nyår då?

Själv så ska vi mysa med god mat och bara ta kvällen som den kommer. Mysigt

Tidigare år har vi haft fest och haft folk som gått vid två tre.

Det här året blir det lugnare och mkt pga lilla Loui.


Har kort från julafton mm men jag fortfarande inte öppnat datorn jag fick igen av cerine på julafton så bilder kommer, tålamod!


Näe nu ska jag försöka sova en stund innan Loui vill ha mat igen.


Kram


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar