Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 19 december 2012

Fem dagar kvar

Åh redan onsdag och en dag mindre till julafton. Jag är som barnen som längtar och räknar ner.

Är ju så underbart att se barnens glöd när dom sliter upp pappret på paketen.


Igår var jag så jäkla trött så kommer knappt ihåg vad jag gjorde.

Logopeden med Filippa iaf. Hon kommer nog få gå dit ett bra tag men hon har gjort framsteg och det är väl huvudsaken de.


Hemma gjorde vi inte så mkt, väntade på darling och myste med barnen bestod dagen av i stora drag.

Mötte upp mammsen och gjorde lite julklapps inköp.

Käkade sent och barnen hoppade i säng nästan direkt efter middagen.


Idag ska jag försöka få fingrarna ur. . . . . . . Och hämta ner Filippas barbie hus från vinden till j stora förtvivlan. Han tycker att det kan ligga däruppe då dom river det och river och river hela tiden.

Ett hus med ljus,ljud som går ta isär.  Jag vill att hon ska ha det att leka med och framför allt nu i jul då hennes barbie arsenal kommer bli större.


Ska även försöka få tillfälle att färga håret.

Beställa tårta och komma på en bra present tills imorgon då J ska firas.


Näe nu ska jag klä på mig och börja dagens bestyr.


Ha en bra dag allesammans.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar