Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 december 2012

Gomöra på er


Onsdag och lillördag, ska ni ut?

Själv så ska jag supa mig dyngrak. . . . . Haha näe sjkoja bara klart som fan jag inte ska ut. Det var ett år sedan nästan exakt jag var full. Loui låg redan i magen tror ja men det viste jag förstås inte då och jag var så himla orolig att han hade påverkats av det men den risken är ju rätt liten som tur är.

I sthlm på Tomas julfest.


Jag tycker ju inte om att dricka, jag vet att jag inte kan dricka lite grann för att det är gott lr för det sociala utan jag dricker enbart för att bli full ju å så överdrivet kul äre inte.

Har verkligen inget sug efter att dricka och kommer nog inte att göra det heller.


Det har faktiskt hänt att jag bara druckit en cider lr en Baileys men då är det för att jag har känt att jag har måstat och sen insett att jag inte alls var sugen.


Nåja nog om mina alkohol vanor.


Isöndas var det julskyltning och vi stod här i fönstret och kollade ner mot möljen när det drog igång och vid tcå gick vi ner även vi. Jag och alla barn, Jonas drog på jobbet i vanlig ordning.

Kan sammanfatta den som KALL, TRÅKIG, TRÅNG OCH BLIR BARA SÄMRE Å SÄMRE FÖR VARJE ÅR.

Filippa, Vincent och Loui gick med mig och Nathalie och cerine gick med ebba, dom sket i skyltningen efter en stund och drog på bio ist och det gjorde dom rätt i.


Köpte paket till dom små av tomten och sen hem igen typ. Ja vet inte men jag tycker det var mkt roligare förr. Är det jag som blir större lr är det så att det blir sämre å sämre för varje år?


Köpte mat och åt gott ist.


Måndagen rullade på som vanligt och jag hämtade paket med jultidningarna som Kidsen sålt.

Snö å ännu mera snö, nu äre snö överallt ju. Mysigt men halt som tusan.


Tisdag va det igår och jag hade tid med Filippa hos logopeden men ringde och bokade om den, vill inte vara ute med Loui så mkt i minus grader ju.

På eftermiddan hade vi itd på bvc för vaccinering och vägning.

Han grät å grät å grät. Stackars min prins.

Hade gått upp bra och väger nu 6495g och är 64 lång.


Idag tar vi dagen som den kommer och gör mest ingenting tror ja


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar