Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 december 2012

Tiden

Nu vill jag att klockan ska gå fort fort fort för jag vill ha jul. Älskar att se barnen på julafton, paket, släkten samlad, mat och allmänt mys.

Har dock nästan tvingat min man att det inte kommer in en enda droppe alkohol innanför våra väggar den dagen.

Han blev skitsur då han tycker att en whiskey, öl till maten osv tillhör julen.

Själv så här ingen under hela min uppväxt druckit på julafton, inte under själva firandet iaf. Nån har väl gått på krogen åså på kvällen men då är inte Kidsen med och då har vi alla åkt hem till sitt så. . . . Näe jag tycker inte alkohol hör hemma på julafton.

Så jag gick med på att han fick dricka EN öl till maten och då helst folköl och sen när Kidsen lagt sig får han göra hur fan han vill.

Han hävdade att han dricker ju aldrig sig full lr så så det kunde ju inte skada barnen på nåt sätt. Men jo det kan väl vist skada barnen trots att man inte dricker sig full.

Näe nu äre andra bullar om han ska fira jul med oss.

Tycker ni att jag är för hård?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar