Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 18 december 2012

Vaknade lycklig

Ja men igår låg jag och Babe och pratade om allt som hänt under tiden vi varit ett par, på gott och ont.

Tanken på att jag föll för honom när jag viste hur han var på den tiden är ju rätt så konstig. Han var ett svin fast å andra sidan så var jag ett svin tillbaks. Under dom här sju åtta åren har han förändrats så otroligt mkt, tror ingen som kände honom förut skulle tro att det var samma kille. Stolt över min älskling men samtidigt på min vakt ibland då jag faktiskt har ett stort hål i hjärtat som uppenbarligen vägrar att läka.

Jag vet idag att J älskar mig och det vi har. Att han aldrig skulle ens riskera att förlora det han har.

Jag känner naturligtvis likadant. Även dom dåliga dagarna så vet vi att banden mellan oss är så pass starka att vi känner oss trygga ändå.

Jag vet inte men det här är ju faktiskt första gången jag känner mig trygg i ett förhållande.

Vad jag ville säga egentligen var att jag somnade tre då jag inte kunde slita blicken från darling och Loui när dom sov så sött brevid varandra. . . . . . Tätt tätt tätt!

Lyckliga ögonblick som dessa ska man ta vara på och vårda i sitt minne.

Stanna upp och njuta av nuet är svårt i vardagen med en stor familj.

Kommer vara trött som fasiken idag ville jag bara säga.

Känner redan ögonen svida och klockan är åtta.

Suck . . . . .


Halv elva ska jag och Filippa vara hos logopeden igen.

Sen en snabbis förbi stan i farten.


Ikväll tänkte jag gå i lugn å ro å fixa dom sista julklappar till barnen. Måste även finna nåt bra till min styvmor, min mamma och helst min mormor oxå. Pappa har redan lillasyster fixat till från oss tre barn han har. . . . .kanske skulle ha haft nå mer till han men vet inte vad bara.



Näe nu ska jag försöka njuta av lugnet som omger huset när bara Vincent är vaken här hemma.


Vilken kille vi har som vill se barbie det första han säger när han vaknar, näe nu får Loui bli stor så Vincent kan leka med bilar med någon å inte bara härma sina systrar med barbie och smink.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar