Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 16 december 2012

gräsänka igen dårå

Ja då va man gräsänka igen då, j är på jobb och jag är solo med Kidsen.

Dagen har inte gett så mkt mer än värk i ena axeln pga för mkt städning.

Även hunnit tvätta en jävla massa maskiner.

Varit på en snabb promenad till hemköp med Vincent.

Ja typ min dag i stora drag.

Sitter och myser i min ensamhet då alla kids utom Filippa sover.

Inte ofta det händer att alla sover och det är lungt och tyst här så jag njuter faktiskt i fulla drag.


Filippa och Vincent kanske hade fått dagisplats nu i februari på solbågen så vi får se. Hörde det i förbifarten bara så än har jag inte fått någon plats säkert men hörde att dom funderade på att klämma in dom där. Kommer fortfarande stå i kö till dagiset jag vill ha då Filippa kommer gå på sexårs och stortjejerna går på skolan där. Allt på samma område och det skulle väl vara helt perfekt om även Vincent och sen Loui oxå gick där då.


Snart dags för en dusch och sen sängen.

Imorgonbitti ska jag till läkaren med min hälsena som har krånglat i snart tre månader. Får se vad dom säger.

Godnatt och ta hand om varandra


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar