Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 14 december 2012

Vaken med tuppen idag. Jag tycker klockan är sådär jobbigt tidig när hon är halv sju. Sitter och överväger med Loui om att kliva upp lr sova mera. Lutar åt att kliva upp faktiskt. Inte för att han vill de utan för att jag känner att jag orkar (just nu hinner ångra mig innan jag skrivit färdigt).


Dagen ska tillägnas lite grov städ dvs städa där man aldrig annars får för sig att städa nå mera.


14 december redan och fredag återigen. Helgen ska få familjen samlad återigen för mys å andra upptåg. Ska bla ta steget ut och introducera Zumba i barnens liv mer än jag redan gjort genom min träning. Ska bli spännande!


Nu blire julkalendern å mys med Kidsen innan skolan för deras del och alla bestyr här hemma för min del, först en Alvedon för huvudvärken!


See ya


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar