Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 1 juni 2011

Blött värre

Gomorron på er. Idag är det ett blött sverige vi har tror ja skarpt.
Fan va värmen och sommaren verkar dröja på sig denna gång då.  Nåja den som väntar på någe gott väntar ju aldrig för länge heter det ju.

Idag är min plan att göra så lite som möjligt då jag har haft huvevärk och halvont i kroppen två dagar.  Fan jag har ingen lust att bli sjuk nu.
Visst är det väl typiskt att bli sjuk just som man planerat att göra ngt?
Fan jag måste ju ta tag i min träning så mina lungor och andning blir bättre ju.
Vill inte bli som sist jag va förkyld då jag var tvungen att åka in och inhalera flera gånger i veckan för att mina medeciner inte hjälpte. Eller vakna upp mitt i natten av smärtan och av att jag själv skriker så fort jag andas in.
Nä nån måtta får det fan vara på eländet!

Barnen går sista dagen idag sen är dom lediga 5 dagar. Sen går dom två och sen äntligen har dom sommarlov.
Åh längtas efter lite semester nu. Med barnen och göra nåt kul.

-----------------------------

Tänker så det knakar på dig vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar