Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 juni 2011

Uppåner

Ja nu var det länge sen igen.
Har inte gjort så mkt faktiskt. Senaste dagarna har vi njutit av solen värmen och poolen mest.
Midsommar var en halv ruggig dag men vi hade trevligt med massa mat och en massa folk. Tur vi hade stort tält så vi alla 25-30 pers fick plats.

Nathalie och cerine har haft fotbollsskola denhär veckan så jag har varit solo med vincent och filippa. Mysigt värre har vi haft.

Till veckan bär det av till furuvik 2ggr.
Hoppas på bra väder bara.

Själv så mår jag väl sisådär. Mår upp p ner skulle man kunna säga.
Men i det stora hela så är det bra. Fokuserar på det som är viktigt för mig å de e såklart mina barn.

Ja vi får väl se vad  den här sommaren har att ge.  Kan nog komma att bli en sommar som jag aldrig kommer att glömma.

Näe nu ska jag forts. Vila så kanske illamåendet går över innan stortjejerna kommer hem från fotbollen.

Ha det skönt där ute i solen nu allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar