Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 13 juni 2011

Men himel vilket underbart väder vi haft dom senaste dagarna så ni får ursäkta den fullkomligt kassa uppdateringen. Vi har mestadels tillbringat tiden vid poolen med våra barn och ja en massa andras barn oxå.
Åh vad jag bara älskar vårt nya soldäck. Väntar dock fortf. på möblerna så jag hoppas att JYSK hör av sig snart för annars så inhandlar vi våra saker någon annanstans.
Blommor har jag oxå kvar att köpa men det kommer.  Letar efter dom perfekta och tror jag har hittat ett ställe där dom har det jag behöver så det blir väl nu i veckan medans det ändå är regnigt.

Jag uppamanr alla att köpa pool som ännu inte har gjort det.  Det tar lite tid att få allt bra och sen så tar det en liten stund varje dag i sköttsel m.m. av poolen men lätt klart alla pengar och allt jobb för barnen är ju totalt sålda på att bada.  Vi har en massa barn i poolen varje dag.











My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar