Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 2 juni 2011

Grillat, byggjobb och motorcyklar!!!

Så underbart skönt nu när solen har gjort sig besvär och besökt oss. 
Dagen har tillbringats ute och inne men bara hemma.  Var in en lite sväng in på Maxi för lite handling men annars så har vi varit hemma hela dagen.

Jonas har haft besök av sin kära far så dom har varit ute och skruvat på motorcyklar och byggt lite på terassen. 
Imorgon är det dags att ta fram poolen till barnens glädje.
Cerine som sov över hos sin kompis Klara inatt, Nathalie åkte dit idag på förmidda´n så vi har bara haft hälften hemma idag. 
Grillat till middag, potatis klyftor, grillade morötter, tsatsiki och fläskytterfile´.   Mumma!!!

Längtar som tusan tills det är dags att åka in och inhandla lite möbler, blommor och lyktor till terassen.  Kommer bli sååå nice att sitta där med en cola eller ett glas vin i solen och se barnen bada.

Lite konfunderad över lite saker men men det löser sig till det bästa intalar jag mig.....................

Näe nu ska jag masa iväg mig ut och göra min man sällskap!!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar