Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 13 juni 2011

Bloggtorka

Så vad har ni haft för er dom senaste dagarna då??

Själv har jag passat på att njutit av underbart väder och min härliga familj.
I torsda´s hade Nathalie och Cerine examen på HillstaGård och det var toppenfint.




Efter examen som hölls klockan sju så åkte vi hem för att avnjuta Jonas goda smörgåstårta och massa annat gott för att fira sommarlovet.
fredagen tillbringades i stan eftersom Jonas skickade mig på bolaget och fru som jag är så måste jag väl göra min "frusliga plikt" och se till att mannen har det bra under helgen........................Nääe skämt å sido vi hade lite andra saker att uträtta oxå.
Vi var tex in på Lindex där Filippa den lilla busungen välte en stor  ställning och en skyltdocka från ett bord rakt ner i golvet. Tror ni jag höll på att skämmas livet ur mig lr???
Blev oxå en hatt till cerine och lite små skaer till filippa därifrån.
På albins köpte jag hem en gigantisk vattenpistol som hör å häpna Jonas har lagt beslag på när han springer runt på gården och leker vattenkrig med barnen.
Ja lite allt möjligt fick vi med oss hem med andra ord.

När vi kom hem så var det bad som gällde för barnen.  Själv så ställde jag mig och gjorde lite kladdsallad som vi hade till middag.

Lördagen tillbringades hemma vid poolen med massa mys och gotta.
Vi hade 26 grader i poolen då så även jag och Jonas tog oss ett dopp i den annars stekheta sommarvärmen som var då!!!
Fick fika besök av Lena, Jocke, Danne oxå. Danne passade på att bada å svlka sig efter fotbollsmatcherna han hade spelat.
Middagen bestod av Langos å det var lika gott som alltid.

Söndagen (igår) var inte lika varm men varm ändå så det blev en massa bad för barnen och mys för oss vuxna.
Var in på Maxi en sväng med Lena å Carro.
Middagen bestod av grillat.  Även svärfar kom över på middag igår.  Trevligt värre!!!!

Idag var det återigen måndag och vardag för dom som fortfarande inte har semester såsom min älskade make.  Jag och barnen har varit in på ögonmottagningen för sista gången med cerine. Åh va glad hon var att hon skulle slippa att gå dit igen.
Har kollat på filmer mest hela dagen då det har vräkt ner regn konstant hela dagen. Bara 12grader i luften ute så nu tycker man att det ärvinter igen nästan ju!!!
Kollat på MarmaDuke, Trassel och på Som Hund & Katt.  MarmaDuke var helt klart en sevärd familjefilm.
När darlingen kom så var han genomblöt av allt regnvatten. Usch vilket väder.
Middagen idag bestod av Spagetti och Köttfärsås.

Själv så har jag mått illa tillåfrån hela dagen så nu går jag och hoppas på att jag inte blir värre utan att det bara var ngt tillfälligt.
Näe nu ska jag ta å vara lite social med snyggingen som sitter mittemot mig just nu!!!!


Vi ses!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar