Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 juli 2011

13.500 fattigare

Dagen har so far varit rätt bra om man bortser från mitt å jonas lilla gräl. Lite oense om vissa saker kan man ju vara men det gick över rätt fort. 
Jag tog med mig vincent å farta in till stan en sväng för lite mathandling. Hittade även en top och en blus till mig och en t-shirt till nathalie på hm.
Köpte även två presenter till min älskade cerine som snart fyller 8år.

Sen dess har jag dammsugit säkert 4gånger. Ätit langos med familjen. Plockat efter barnen. Pratat med sandra. Beställt lite (läs typ halva katalogen) från hm till barnen. Slutsumman denna gång vart 13.500kr men då har alla barn fått nya ytterkläder oxå.
Nu tar vi det lite lungt och cerines kompis klara har precis åkt hem.

Själv har jag velat fram å tillbaks ang om vi ska gå på hudikkalaset men nu efter gemensamt beslut så går vi. Barnen har ju sett fram emot september så länge nu så vi skiter i att hon spelar elva på kvällen.

Näe det här går inte. . . . . . . Fortsätta med mitt här kanske. . . . . .

3 kommentarer:

  1. Hur lyckas man shoppa kläder på HM för 13500?! :O
    Nåja, då har ni kläder iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Ja du Jossan.....Det undrar jag med.
    men det är ju kläder och ytterkläder till fyra barn och dessutom så växer vincent ur alla sina så fort så han behöver allt nytt just nu!!!
    Annso

    SvaraRadera
  3. Det är klart. Fyra ungar lär kosta en hel del. :)

    SvaraRadera