Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 juli 2011

Länge sedan nu.........

Ja nu var det länge sedan igen men jag har inte känt mig "hemma" på bloggen jag skapade och skulle "börja om" på  så nu är jag tillbaks här igen!!!
Vilken strulmaja jag är, I Know!!!!

Så vad har vi haft för oss den senaste tiden då???
Jo vi har väl gjort det vanliga. Barnen har badat, jag har shoppat, jonas har skrapat hus ja så har det rullat på.

I onsda´s drog vi ner till sthlm för en liten mini semester.  Bodde på hotel ute på lidingö och bodde i presidentsviten där, lyx!!!!
Torsdagen tillbringade vi på kolmården och hade super mys.
fredagen tog vi en kryssning till mariehamn å tillbaks. 
Lördagen var vi i affärer och åkte ut och fikade i kaknästornet.  Mys!!
Lördakväll drog vi oss hemöver igen.
Skönt tyckte barnen att det var att vara hemma igen men jag hade görna stannat ett bra tag.  Min stora önskan är ju att flytta ner såsmoningom men det lär dröja ett tag innan det blir av.

Idag är det återigen måndag och semestern börjar lida mot sitt slut för denna gång. Även att man märker ibland på vissa ställen att sommaren börjar dra ihop sig.

Nä nu ska jag slänga in lite bilder från Resan!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar