Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 28 juli 2011

Oh herre jesus!!!!

Sjutton oxå. Fan tiden gårså fort att jag glömt att det snart är agusti, i agusti fyller ju Cerine år.  Den 5:e närmare bestämt.
Så dagen ska jag tillbringa ute på stan för att leta fina presenter till henne. Hon skrev önskelista igår då hon som trodde att det var två månader kvar insåg att det bara är en vecka.  Ja tiden rusar iväg nu, är det inte alltid så???    Att vintern går så sjukt långsamt och sommaren går så fort att man inte hinner landa å inse att det verkligen är sommar innan den är slut igen.  Näe fy vi skulle haft minst två månader till varje år med sommarvärme och grönskan, tycker ni inte????

Blir en utlandstripp i höst för att förlänga känslan av sommar för oss iaf.


Cerines önskelista består av:
  • Presentkort på HM
  • Presentkort på Albins Leksaker
  • Väskor
  • Smycken
  • Mobil
  • Filmer
  • CD skivor
  • Wii spel
  • Kläder
  • Skriv block
  • Skissblock
  • Skisspennor
  • Smink
  • Neagellack
  • Necesär
  • Biokort
Ja sen så ska hon ha kalas såklart!!! Har dock begränsat oss detta år så hon får bjuda in 15st.  Dom är 32st i klassen typ så det funkar inte så bra att bjuda alla.
Hon ska även bjuda in hennes kusiner Hanpus & Ebba till sitt poolparty den 6agusti. Så ´Sandra om du läser detta så meddela så fort du kan om dom kan komma.  Klockan 16-19.00 lördagen den 6 agusti!!!! Vi kommer givetvis att skicka ut inbjudningskort ändå men vet du redan innan så kan du väl höra av dig.

Näe nu måste jag ta å klä på mig om jag ska hinna shoppa alla presenter idag. Skönt att ha det gjort på en gång så man slipper stressa över det sen.


Ha en bra dag nu å ta det lungt med solen för annars kan ni se ut som jag gör på vänster sida!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar