Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 2 juli 2011

Long time

Jag har verkligen ingenting att berätta men va fan gör man inte...........eller oxå kan det vara så att alla utom vincent som sover och Nathalie som ska slagga hos "bella" inatt sitter och spelar Wii och det suger verkligen.
Har iaf klickat hem ett par inlines, lite virst vikter, lite skydd och några adidas jackor idag..........längtar tills de kommer så jag kan göra gatorna osäkra här i byn.
Även bokat lite mer tågbiljetter idag. Guuuud vilket jäkla ståhej å planering det ska vara för minsta lilla man ska göra.

Min underbara sjukt snygga man har semester nu och i några veckor fråmåt..................Sååå Fucking nice kan ja säga!!!!

Idag har iaf Nathalie varit på matcher i ljusdal och Cerine på ankarvallen å spela cup i Iggesund.
Jag, Jonas, Filippa å Vincent tog å åkte in till stan för en sväng både på dollar och på ÖB.  eftersom Mc donald´s ligger mitt emellan så blir det ett givet besök även där.

Grillade när vi kom hem och det var lika gott som alltid. 
Nu blir det mys med darling då barnen har lagt sig redan för att kolla på film.

Ja så mkt hade jag att berätta som var av vikt...........................öh typ inget alls!!!

Återkommer när jag har lite mer att berätta!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar