Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 28 juli 2011

Hälften done!!!!

I detta underbara väder då man helst ska ligga på stranden eller i poolen tog jag med mig mina tre flickor och deras snälla mormor å farta in till stan. Fick ju lite panik då jag insåg att det bara är en vecka innan Cerine fyller år.
Så jag köpte det mesta men lite vart oköpt idag men eftersom jag har en skit telefon i form av Xperia mini pro som bara kråglar hela tiden så ska den lämnas in igen och idag glömde jag kvittot hemma så jag måste in å lämna den i morgon. Får ta presenterna som inte vart idag då oxå.
Jonas å resten av familjen käkade godaste fläskfilegrytan till middag men eftersom det fanns langos kvar så tog jag o stoppade i mig det ist. Mumms!!!!

Nu ska jag fortsätta se the killing med joel kinnaman. Nice.................!!!!


Cerines önskelista består av:
  • Presentkort på HM
  • Presentkort på Albins Leksaker
  • Väskor
  • Smycken 
  • Mobil  
  • Filmer 
  • CD skivor 
  • Wii spel 
  • Kläder 
  • Skriv block
  • Skissblock
  • Skisspennor
  • Smink
  • Neagellack
  • Necesär
  • Biokort

 



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar