Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 juli 2011

Sthlm i mitt hjärta!!!!

Onsdagen kom vi ner mitt på dagen och först så låste vi in våra väskor nere på centralen innan vi tog en vända nere i gamla stan. Både jag å Nathalie tog mera hål i öronen. Jag hade hoppats på att fillan skulle våga när hon såg att mamma gjorde det men icke sa nicke...........


Efter det drog vi ut på lidingö till vårt hotell.  Tog en promenad där ute och in till lindingö Centrum för lite mera shopping och mat!!! Mysigt värre att gå i dessa fina kvarter!!!
Somnade sent och klev upp vid sex på torsdagen.

Torsdagen spenderades på kolmården.  Här kommer ett urval av alla bilder därifrån.









Sen fanns det två karuseller där som barnen sprang emellan hela tiden. En berg&dal bana och ett skepp. Självklart så tog ju både jag å jonas en tur i berg&dal banan men på skeppet bangade han!!!

Fredagen klev vi upp halv fem på morgonen, missade frukosten två dagar i rad och var måttligt trött kan jag säga.  Båten gick 07.30 och var tillbaks 18.55 samma dag. En snabb tur över östersjön fyllde med taxfree shopping och god buffé.
Kort kommer här!!!




Sen på lördagen innan vi begav oss hemåt var vi upp en sväng å fikade i kaknästornet men det tar sån jäkla tid att överföra bilderna just nu så dom får ni vänta på.

Ja kort å gott så har vi haft en underbar och mysig semester med hela familjen.
ska ju ner flera gånger innan sommaren är slut så mer bilder kommer från nya äventyr i storstaden.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar