Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 21 november 2011

Adventsfint/ Pics

Ja nu var det en stund sen igen.  Har legat sjuk, jobbat, varit på himlabadet med jobbet, tränat (lite dock), fixat å donat hemma, varit med kidsen. 
VI är klara med trappen och med filippas rum. Trappen vart bra å filippa är nöjd med sina rosa väggar, alla nöjda å glada. 
Har även huniit med att adventspynta. Asså jag hatar att pynta en massa julpynt. Jag hatar verkligen röda tomtar å sådär juliga saker.  Jag har hur mkt julpynt som helst men jag tar bara fram det jag absolut måste, ja lite mer för barnens skull.
Har lite bilder på hur någraav alla rum ser ut.  räknar man med dom möblerbara hallarna så har vi elva rum å så mkt kort orkar jag fan inte lägga ut men här har ni några.



SovRum











KöK












VarDagsRum












Barnens Data/Lek/Pyssel Rum







Filippas Rum









Trappen








Nathalies Rum







Cerines rum









Några Andra Rum (av alla)







Ja allat är ju inte så vackert direkt, I know men jag trivs som fisken i vattnet. Ska byta golv i Filippas rum, nathalie och Cerines rum får jag inte ngn ordning i men det ska väl bli lite bättre där inne med med tiden.
Sen så ser ju allt mkt mysigare ut på kvällen med massa levande ljus å mys ju. Har ett rätt mysigt hem just nu tycker jag men men det kan alltid bli bättre!!!!! 




My Life, My Passion & My Fashion

1 kommentar:

  1. Skitsnyggt i alla rummen hur hinner ni med det 11 rum då kanjag hyra ett då MVH P.Bladin

    SvaraRadera