Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 22 november 2011

Bullar

My lord vilken tid det ska ta att packa upp spel till wii...........Klart värt det när det väl är klart.
Jaha ja idag har det bakats bullar här, kanel och vanilj. Gott gott!!!
Har även planerat lite till forts. på min tatuering.  Jag fyller ju år snart och det enda jag vill ha är mer bläck på kroppen......................VILL VILL VILL!!!!

Tror febern har kommit tillbaks,  hoppas inte för då går jag fan å tränar med feber. Rastlösheten utan nån som helst träning på ett bra tag nu är inte å leka med.
Nästa vecka drar jag upp på birsta å sen ner till sthlm en sväng.  Nice nice!!!
Före jul ska jag dock ner till sthlm en gång till å det ska bli så sjukt kul.




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar