Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 30 november 2011

Gaddning på G

Asså idag har jag knappt hunnit in på jobbet innan det har varit dags att åka igen.  Har varit ute på jobb ärenden hela dagen.  Apoteket, Banken, Vetrinären, affären............you name it.
Skulle åkt till sthlm men typiskt mig att jag sover över, nä alla sov över så vi vaknade åtta å tåget gick tio i nio. Skulle aldrig ha hunnit få iväg alla barn på dagis å skola så det var bara att inse faktum.......... Synd bara att jag alltid ska ta så jävla dyra tågbiljetter när jag ändå missar tåghelvete........shit happends!!
Ska fan åka ner nästa helg ändå ju så jag får väl försöka se de lite possitivt istället.

Har iaf inhandlat nya träningskläder till mig själv.  Ska byta byxorna bara för de måste fan ha varit en man som provade dom innan jag köpte dom, ser ut som en pung har töjt ut brallan mellan benen.  Näe fy så kan man fan inte träna ju!!!!
Hämtade barn, käkade, sen iväg för träning, hem duscha, pynta räkningar, nu sitter jag å kollar på när andra spelar wii, själv har jag lite att uträtta här.

Barnen sover å det är tyst, lungt å rätt skönt!!!!

Imorgon har jag uppföljning med Nathalie på Bup ang hennes medecin.  Den fungerar aldeles utmärkt och man märker sån förändring. Skönt!!!
Jobba ska jag oxå göra såklart men tar med mig henne på jobbet. Så skönt med ett jobb där man kan ta med sig kidsen om de krisar, spela biljard å göra utflykter. Inte alla som har ett sånt bra jobb, jag är så nöjd!!!

Imorgon ska jag även boka tid för gaddning..............Jag längtar såååå!

Näe nu hoppa ner i sängen å drömma lite...............I like it!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar