Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 12 november 2011

Asså shit vad vi har varit lata men ändå fått massor gjort idag.
Målat färdigt hela trappen, alla små detaljer som är det sista man gör. Lagt klinker. Målat lite lister. Gjort smörgåstårta. Vattnat blommorna. Legat en massa. Myst med kidsen.  Spelat wii. Käkat och ja helt enkelt haft en rätt skön dag hemma med hela familjen.

Nu har kidsen precis lagt sig och kollar på film å jag ligger i soffan med J. . . . . Mys!

Imorgon är det farsdag och jag måste ju givetvis upp före tuppen för att fixa med frulle på sängen m.m. Presenterna är redan inslagna och bara ligger å väntas på att få öppnas.
Sen så är det ju städisdag imorgon men det vette tusan om jag pallar med en riktig storstädning än. Känner mig fortfarande helt matt i kroppen och har en hosta som inte är att leka me. J har mått illa och har även han hosta till å från. Ja vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda.

Till veckan äre jobb joob å mera jobb som gäller. Ska även ta en rundtur med färg å pensel/roller i filippas rum hade jag tänkt. Hon ska få rosa och vita väggar är min plan.
Utvecklingssamtal med nathalie på måndag. Nathalie och cerine har dans föreställningar m.m hela veckan nästan.  Även att nathalie har tid hos tandis.

Ja så ser det ut för mig/oss om inget händer.

Näe nu blire till å mysa med grynet här:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar