Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 7 november 2011

Hatar dagar som denna.........

Aåås dagen har varit allt annat än bra.  Började med att jag som är typ den rastlösaste människan som går i ett par skor ska vara hemma med sjuka barn.  Mina små sötisar är lite krassliga.  Filippa har feber men inte så mkt feber att hon ligger utan hon är sitt vilda jag men för mkt feber för att jag ska våga ta ut henne.
Vincent med hosta och lite feber å lika galen som alltid.
Vincent började med att klämma mitt finger i dörren i morse då han har fått nån noja på att alla dörrar ska vara stängda.
Sen så var allt lungt en stund, försökte väl roa dom små så gott jag kunde å hade ro till.  Jag är inte den som sätter mig ner och målar med mina barn utan hellre så spelar jag fotboll lr nå annat som håller en aktiv.  Tyvärr så är det inte lämpligt att ta ut kidsen med feber för att lira lite fotboll så det blev lite film å lite mys i soffan (dden lila stunden dom hade roa att sitta still).
Vid elva kom J hem och tog över för då drog jag in till stan med N&C för ett Bup möte igen.  Allt gick fin fint och allas blodtryck var kanon och allt fri å fröjd.

Kom hem och fick för mig att städa kylen, skitbra tills en jävla matlåda med köttgryta och ris åker rutchkana rätt ner på golvet å hälls ut över hela mattfan.   Tur jag har en som begriper sig på mig i dessa situationer och kom och tog hand om messet på golvet.  Själv så hann jag med typ hela alfabetet i svärord.

J lovade att åka å köpa Cola till mig, jag påminde honom två gånger....................vet ni vad han glömmer?  Jo att köpa COLA!!!!!  Fortfarande sur på han å har haft världens sämsta humör kan ja säga.  Inte lätt att vara utan då man har druckit två liter om dan i typ 10års tid.  Nåja får försöka somna fort så affären öppnar snart. 

Ja de va allt för mig för denna skitdag men hoppas ni andra har haft en bra mkt bättre dag än mig.

Kram påer!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar