Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 29 november 2011

Min Dag

Åh tack alla för fina gratulationer på min 31års dag.....................Shit va konstigt att det var 31 år sedan jag föddes, känns så länge. Aja så länge man är ung i sinnet så fixar åldern nog sig.........!!!!

Min dag har varit så bra ska ni veta.  Började vid kvart i sex då jag vaknade av att resten av familjen kom in å sjöng, tända ljus, paket å smörgåstårta. 
Sen klev jag upp och donade med allt som hör familjelivet till, klä på barn, frukost m.m. 
Åkte å lämnade kidsen på dagis efter att jag skickat iväg dom stora på skolan.  Farta sen in på jobbet.
Packade in alla i bussen och drog sen iväg mot sundsvall. 
Birsta.  Först blev det en sävng in på Kappahl där jag hittade en zipperall till Vincent med stjärnor på,  Sen in på name it å där slank det ner en varsinn zipperall till Filippa, nathalie och Cerine oxå.  Blir bra julklappar de.
Sen hittade jag ett linne till mig själv inne på cubus, ett par byxor, två t-shirtar, ett nytt tränings linne inne på H&M. Nya underkläder kom jag oxå hem med. 
Ikea sen.  Där handlade jag massa små saker.  En skohylla, tre skoskåp, ett helt gäng med ledlister, ölglas, ljuslykta, en drös med batterier till alla leksaker då jag tycker att det är så otroligt bökigt att ha laddningsbara batterier i leksaker..................blir så jävla mkt skruvande å väntande på att skiten har laddats färdigt, en bilmatta till Vincent, mera lack hyllor (har en massa som bara ligger men nu behövde jag två små och det hade jag då inte). Ja de var typ det jag hade med mig hem idag från resan.

Väl hemma så var det bara att skynda att packa upp allt.  Mammsen å Madde kom när jag precis blivit klar med de, då började dagens arbete.....................fixa fram fika, ställa undan, ta fram å vara social när jag helst hade gått å lagt mig eller tränat.  Gått å lagt mig för jag var så jäkla trött fast tränar man så brukar energin komma tillbaks ju!!!! Näe men det är väl alltid trevligt med besök men jag var ju så himla trött idag men det gick ju ändå.
Har iaf fått presentkort på en gaddning, pengar, pengar å pengar, En barnfri kväll med middag å grejjer, Två super fina änglar, presentkort på en blomster affär...............vet inte om dom tycker jag har dåligt med blommor eller om dom kanske tycker jag missköter dom jag har.  Usch hatar att gå omkring å vattna blommor liksom....................Inget för mig men dom jag tycker om och som är fina sköter jag faktiskt noga.


Nu har barnen lagt sig å här sätts det upp skoskåp å ledlister med dunder å brak.................Kommer bli nice nice!!!!

Nu ska jag faktiskt slänga ner mig i soffan en stund å kolla på när andra jobbar men ha en fortsatt trevlig kväll allesamans så hörs vi.........................



My Life, My Passion & My Fashion

1 kommentar: