Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 18 april 2012

Dagens shopping

Dagen har varit bra på alla sätt och vis.

Lämnade Kidsen innan jag farta in till staden, gick bra att lämna idag med förutom att vi hade kommit lite sent så Filippa hade missat sin utflykt med skuttarna men det gjorde inte henne ngt alls för hon fick vara med storbarnen och göra expriment.

Själv tog jag en sväng in på jobbet å hälsa på lite.

Åkte ner på stan och köpte lite dojjor till cerine Filippa och Vincent.  Nathalie får välja sina själv lika som cerine gjorde.


Även att jag köpte ett par byxor till mig själv och två linnen som kommer att användas flitigt under sommaren.

Tre nya blommor blev det oxå, fick sin plats i köket.

Lunchade med darling på hot chili för att sen vända om hemåt och hämta hem Kidsen igen.

Affären hemma innan och sen fullt ös igen då alla var samlade.


Nu har vi precis käkat pizza till middag och Nathalie drog upp med thilde på pizzan och skulle käka där.


Nu väntar jag på att klockan ska bli lite mer så jag kan sooooova. Super trött idag ja.

Imorgon blir det in till stan för ögonundersökning på Filippa och Vincent följer med han å.


Näe nu ska jag hänga lite tvätt i vanlig ordning


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar