Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 16 april 2012

Slut

Ja då var det slut på påsklovet då ja. Idag har Kidsen varit i skolan och på dagis för första gången på evigheter känns det som, dom har längtat och jag kan ju inte ljuga, det faktiskt har varit rätt påfrestande detta lov att ha dom runt benen hela tiden.  Mest pågrund av att jag inte känner mig så bra själv, graviditets problem bara.  Foglossning, väldigt hög puls så fort jag gör ngt och dessutom så blir jag svimfärdig ibland och måste sätta mig. Blir dock bättre när jag äter lite godis lr nåt annat med socker i.  Kan ju bero på lågt järnvärde lr oxå på graviditets diabetes.  Hoppas på föstnämnda ja.


I onsdags så kom J hem och hade halkat till och hade fått ännu ondare i ryggen än vad han hade innan. Han hade haft ont i tre veckor innan utan att uppsöka läkare då personalen på mitt <3 bara helt enkelt sa att dom inte hade en läkare till honom utan han fick ta kontakt med en sjukgymnast själv.  Brister i dagens sjukvård finns ju överallt men ibland så undrar man.


Iaf så skickade jag in han på akuten i onsda's då han själv aldrig skulle ha ringt.  Han åkte dit och fick diagnosen ryggskott. Sjukskriven i upp till fyra sex veckor.. . . . . . . . . . Skämt lr? Då han inte har ro att vara stilla i mer än fem minuter. Han kommer aldrig vara hemma i flera veckor.


Sagt å gjort så var även mannen i huset hemma. Lugnt har vi tagit det dock så har inte barnen tagit det lika lungt, då dom har lov så tar inte dom sin adhd medicin pga att jag tycker att dom ska slippa den ibland och även för att jag vill förtsätta se skillnaden och hur meicinen påverkar och hjälper dom.


I fredas skulle vi städa men jag var lite väl mkt tidsoptimist då jag även skulle på begravning. Begravningen var fin men som alltid även jobbig. Blir extra jobbigt då det är unga människor som man måste begrava. I detta fall var det en rätt ung kvinna vid namn sussanna (sussie) withbrandt. Hon dog i Indien och blev ev bragd om livet.


Published with Blogger-droid v2.0.4
Helgen var bra och mkt mys. Idag då så är det återigen vardag som sagt och jag har försökt städa hela huset men det går väl sisådär. Har båda toaletterna kvar och även undervåningen där Nathalie och cerine har sina rum. Nu ska jag fortsätta med städningen så att resten av veckan kan avnjutas i renhet:-) Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar