Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 10 april 2012

vardag igen

Åh nu är helgerna slut och vardan är åter här.

Jobb för många idag men för min del är det påsklov med Kidsen.  Så himla tråkigt väder idag så jag antar att det blir en inne dag igen.


Påsken har varit bra, massa godis både för barnens del och för min del.  Ätit god mat och tagit det fruktansvärt lungt.

Jag tycker ju om att ha lite rutiner och ha varda så för min del så är denna dag välkommen.


Nathalie går på en sportaktivitet den här veckan som kallas för sportpasset.  Dom får prova på en massa olika sporter och förra året tyckte hon att det var super skoj.

Cerine får snällt vänta tills nästa år då det är från trean.


Själv funderar jag på om jag ska ta med mig Kidsen på lady Gaga i sommar, vad tycker ni? Kanske blir för mkt trängsel åså men å andra sidan så var det super mkt barn på 50 cent och jag antar att man kan fixa sittpltser så man slipper den mesta trängseln.


Nä får fundera


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar