Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 april 2012

Paus i livet och bloggandet

Måndag morgon och jag älskar att ha mina kids hemma från dagis och slippa all denna jävla sterss som vi ständigt har. Att bara vakna upp och mysa med Kidsen en extra stund innan man går upp och bara myser.

Dock funderar jag på att sluta blogga eller iaf ta ett längre uppehåll. Var år sedan jag kände att jag verkligen hade ngt att skriva om.  Jag har dessutom ingen lust att skriva om privata stuffs och då blir det liksom så opersonligt och grått.

Kommer säkerligen att skriva ändå men förvänta er inga stordåd eller personliga saker.

Återkommer antagligen mer seriöst när lusten och energin kommit tillbaks.

Kommer ju att ha betydligt mkt mer att skriva om efter sommaren då träningen kommer att ligga i fokus liksom Kidsen såklart.

Har mått bättre än vad jag gör just nu och jag tycker inte om att skriva då jag inte ligger på topp och mår bra.  Blir oftast bara deprimerande inlägg då ju och såna finns det så gott om på andra bloggar.


Men på återseende.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar