Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 21 april 2012

Lördag idag och jag funderar på vad man ska hitta på, tjejerna åkte precis till mormor. Bara jag,Lilleman och pappsen hemma.  Egentligen skulle tjejrna ha åkt till söderhamn med svärmor och badat men då hon har sommardäck och inte tyckte vägarna var så bra så sköt dom upp det till ev imorgon lr ev tills imorgon.

Så gud vilket mys jag ska ha med Kidsen i helgen. . . . . . NOT. Dom är ju fasiken inte hemma nåt ju.

Idag hade jag tänkt att mysa med familjen men får väl mysa med dom som fortfarande är hemma och i morgon ska jag storstäda medans Kidsen badar.


Nä nu ska jag börja med att klä på mig lite kläder, kan ju inte gå runt i ziperall hela dagen.


See ya


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar