Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 24 april 2012

Nya sedlar & Tips från coachen


Ja idag harvi fått se hur dom svenska nya sedlarna ska se ut.
Jag gillar tvåhudralapparna mest tror ja.

Hade jag fått bestämmaså hade dom sett helt annorlunda ut, kanske lika bra att jag inte får det då!!!

Dagen började med att jag sov över i vanlig ordning, kommer ju aldrig i säng på kvällarna juh.
Dagis med kidsen efter jag hade skickat dom andra på skolan.
Hem för att dammsuga, damma och plocka lite och nu är jag precis klar med det.   Har inte hunnit göra så mkt med andra ord men men dagen är ju inte slut än inte.
Ska hämtakidsen på dagis igen snart tänkte jag.  Det är så jävla tyst här hemma så man blir ju nervös. Stereon funkar inte som substitut det heller.

Har lite halv ont när jag andas idag, vet inte vad det beror på men men det går väl över.

TIPS 1.

Ska sätta mig ner senare och göra en aktivitets/upplevelse burk,  menningen är att vi ska en dag varje helg dra en lapp därifrån och göra det som står på lappen.  Det blir så mkt bråk barnen emellan fördet den ena vill göra vill ju naturligtvis inteden andra göra osv. så nu har jag bestämmt att detfår bli slumpen som avgör.
För er som bor i sthlm området så finns det att köpa såna burkar som  redan är skräddarsydda för just eran kommun men eftersom vi inte bor där så får man göra sig en egen variant. Dessutom så vill jag gärna vara med och bestäma ungefär vad vi ska göra då dom färdiga lapparna kanske inte passar just min familj.
Ni som bor i sthlm och vill prova på kan beställa den  här för 450kr/ 30 st lappar.
Själv så nöjer jag mig att göra ngt en dag i veckan då jag inte för allt smör i småland skulle hinna med allt annat som ska göras.

TIPS 2

Lady gaga konserten sålde slut på nolltid och nu gerhon en extra konsert den 31 juli tror jag det är.  Biljetter släpps klockan 09.00 den 27 april så ha telefonen redo då om ni vill ha en chans att få tag i biljett.



Näe gott folk nu ska den här damen käka och sen hämta kidsen på dagis.





My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar