Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 4 juli 2012

dagen so far

Ja då har vi varit inne på maxi och handlat lite igen.

Jordgubbar är ju bra för blodvärdet så jordgubbar blev det och två hela meloner. Nu ska här firas att sommaren verkar vara här.

Dock så får ju inte mannen semester förrän nästa vecka men den som  väntar på nå gott väntar aldrig för länge sägs det ju.

Semestern ska i år tillbringas hemma mestadels.

Ska ner på Furuvik med hela familjen. Sen blir det nån tur till stugan och åka lite båt oxå.

Jag vågar inte åka så långt för jag vägrar att föda nånannan stans än hemma i Hudik där jag känner alla barnmorskor. Helst hade jag velat ha Anneli som förlöst mig dom andra gångerna men hon har slutat och jobbar nere på MVC nuförtiden.


Efter Lilleman kommit blir det en tripp ner till sthlm en helg för att besöka graven och göra ett besök på grönan. 

Funderar på en utomlandsresa till vintern men vet inte om jag vill resa med en liten bebis. Filippa var iaf 8 månader när vi var i Turkiet så vi får se vad vi kommer fram till.


Nä nu ska jag försöka få Lilleman i säng och få Filippa att lugna ner sig lite.

Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar