Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 29 juli 2012

Igår tänkte jag skicka ett inlägg innan jag lade mig men gjorde dock inte det. Hade tänkt skriva hur glad jag skulle vara idag av att vakna pigg och kry till skillnad från alla som var onykter igår.

Vaknade med världens huvudvärk och feber så jag har tillbringat hela dagen i sängen.

Haft lite förvärkar och är allmänt helt slut.

Kanske skulle ha varit och fått järn ändå. Jag som tänkte hoppa det då jag den senaste tiden blivit så mkt piggare.

Ja så har min dag sett ut.


Barnen har dock varit ute hela dagen med J. Lekt och tömt poolen för att nu fylla den igen.

Snart vankas det våfflor med glass och smultron. Mums!


Bilder på Timbuktu Eldkvarn och loreen.


Filippa var helt frälst igår. Med ögon stora som tefat satt hon på pappas axlar och kollade på loreen.

Första hon sa imorse var att hon hade minsann sett loreen på riktigt hon. . . . . .gulligt.


Nä nu ska den här damen ta och stiga upp och kolla om benen och huvudet håller för att vara vaken resten av dagen.


See ya


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar