Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 6 juli 2012

Lyckliga barn

Ja men efter att jag stod i kö på ticnet från nio till halv tolv så var biljetterna slutsålda.  Jag misstänkte ju att vi skulle bli utan innan dom  blev slutsålda så jag skyndade mig att köpa på biljettnu.se för 1395kr st istället. Blev ju typ dubbelt så dyrt men nu har jag två lyckliga tjejer här hemma som längtar till vintern redan.

Cerine har varit hos Frej idag och även att dom var ner på stranden så Nathalie blev rasande.

Tog med mig Kidsen in till stan för att köpa ingredienser till tårta. Mannen får ju semester idag så nu jävlar ska här firas. Dock ska han in å jobba lite ändå då dom har mkt att göra.


Vincent sover middag än men jag måste väl gå å väcka honom snart annars blir han uppe hela natten i natt igen.


J kommer hem om nån timme och då blir det grillning för våran del, har lagt några öl på kylning åt honom redan så han verkligen får känna på semestern.


Ha nu en fortsatt bra kväll allesammans


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar