Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 3 juli 2012

högt blodtryck och myggbett

Ja nu har jag hängt av tre ställningar med tvätt. Lagt in en ny maskin och även dammat hela huset.

Blev kraftigt yr och ett tryck för huvudet så jag antar att blodtrycket är rätt högt just nu. Käkade och la mig en sväng å här ligger jag nu.

Fick även tid på mitt hjärta till min Lilleman som är hyper allergisk mot myggbett och dom älskar han såklart så nu har han väl en tjugo trettio bett som är svälda och kliar ohyggligt mkt på honom.

Måste få tavegyl utskrivet iaf så han slipper klia sönder sig helt.

Stackars min lilla prins.


Näe nu har man väl vilat lite för länge så nu blir det väl bara att städa upp efter Kidsen.


Byebye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar