Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 13 juli 2012

fredas mys

Ja nu har vi lite fredasmys med hela familjen och min svärson (cerines kille).

Dagen har tillbringats hemma. Putsat fönster och donat på lite. Imorgon väntar köksfönstren på att bli putsade.

Måste ju göra fint innan bebis kommer, vet inte men jag får alltid värsta städnojjan innan jag ska föda. Allt ska vara rent och snyggt HELA tiden annars mår jag nästan psykiskt dåligt...............tur att man inte är gravid exakt hela livet för det hade varit jäkla jobbigt.


Regn regn å regn. . . . . . . . . Kanske finns en menning med att det regnar varje dag, kanske är tänkt att vi alla ska vara inne och göra huset snyggt inför hösten lr oxå för att vi ska trotsa vädret och gå ut ändå.


Näe nu ska jag fortsätta mysa med familjen.


Ciao ciao


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar