Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 19 september 2017

Fit for fight

trodde jag att jag var när den mesta av värken släppte men ack va jag bedrog mig, avlöstes lite fint av en förkylning så nu ligger jag här med en halv hanterbar värk och med en frusen kropp, ett huvud som dunkar, lungor som jobbar i motvind  och en näsa som får niagarafallet att verka som en litet. Men jag deppar inte för det inte för idag var jag och tog nya prover och mitt järnvärde har gått upp, till 95 yiiiipiiiie. Im alive och still going strong! Det kan nog ta sin lilla tid att återställa järnvärdet men upp ska det och blodmängden oxå.
En nackdel med att få järn är att man blir förstoppad så fick massa medel mot det idag så nu jävlar ska det skitas haha!!!!!

Annars har det varit lugna dagar, varit mest hemma tycker ja.
Jobbade förra veckan, helgen har varit mysig med barnen, emil och mixon.  I söndas kväll var vi på IT, betala inte för att se den på bio. Helt klart värdelös och inte värd pengarna!!!
Även att jag som vanligt ska vara ute i god tid för att få lite lugn inombords så jag har tagit ner och tvättat alla vinterkläder. Gått igenom vilka som behöver vad osv. Härlig känsla att ha det gjort men det vette tusan vart jag hade alla overaller förra vintern för det förvaringsutrymmet måste ha sprungit bort. Fick klämma in allt i en hylla jag har i hallen som det redan låg alla fleecejackor och skalkläder i så nu är den överfull.
Har ni tagit fram vinterkläderna än??
En stor orsak till att jag inte väntar några veckor till med att göra det är att det  sista september är klädbytardag och jag brukar ju lämna in kläderna mina barn inte kan ha längre dit. Insåg att alla behöver nya vinterskor, dollartecken å vips så flög dom iväg.

Ja men nu ska jag sova för klockan e trots allt 01.16 och jag kan som vanligt inte sova trots att jag längtat till sängen.
Här kommer lite bilder från dom sneaste dagarna

Ja just de ja, fick ju äntligen göra ett nytt ekg oxå. Får se vad det visade den här gången då!!!





Den här kvällen var alla så himla sams och tystnaden som lade sig var nästan ruggig ju.....

Min lilla buspojke <3



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar