Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 27 september 2017

Nothing to see...............

Tisdag igen och den här veckan har verkligen inte börjat bra men jag gör allt jag kan för att inte inse att allt just nu e piss i stort sett. Näerå så illa är det inte men man tappar lite hop ibland.
Idag vaknade jag av världens trött het och huvudvärk. Har även börjat blöda som en gris igen så jag tror att jag måste gå å ta dom där proverna  snart eller typ imorgon. Mer järn behöver jag iaf det känner jag och ev litepåfyllning av blod oxå, vi får se vad proverna visar.

Började dagen med att skicka filippa och vincent och cerine till skolan. Loui kunde jag inte lämna på en gång då ica skulle leverera varor mellan 9-11 så jag hade hoppats på att dom skulle dyka upp vid nio men dom kom fem i elva. Så nathalie var iväg och lämnade loui idag medans jag packade upp matvaror, tvättade (hade tvättis mellan 7-10) och donade på här hemma. Sen skulle jag lägga mig i tio minuter men det blev vist några timmar, denna trötthet asså.
SKickade iväg nathalie 60 mil uppåt för att ha praktik medmin syster som är idrottslärare i storuman. Så nathalie kommer inte hem förrän på söndag.
Hämtade loui på dagsi och dom andrakom från skolan och sen rullade dagen på som vanligt. Tvätt, städ, mat, mys, tjat och märkning av kläder som ska säljas på klädbytardagen på lördag.

Nu ikväll har jag inte gjort så mkt, blev klar med alla bestyr vid halv tio och sen dess har min hjärna haft adhd medans kroppen nästan somnat. Satt å kladdade lite å nu blir det en film innan john blund förhoppningsvis kanske kommer.



Morgon mys med loui


Köttbullar och makaroner får duga till kidsen såna här dagar. 



Själv åt jag ägg macka innan ja la mig 



Kladd kladd kladd




Ja jag har inte så mkt att berätta idag. Imorgon blir det att jobba och vara i kyrkan och packa upp kläder inför lördagen.




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar