Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 september 2017

Sexuellt ofredande eller??

För några dagar sedan så var min dotter Cerine ute med en kompis nere på stan. Dom sattoch chillade i rådhusparken, En man med utlänsk härkomst sitter på en bänk en bit bort. Han sitter och kollar på dom och dom blir lite obekväm med det. Efer en stund så går dom därifrån. Mannen som är klädd i helsvarta kläder och svart mössa och svart luva med skägg stubb går efter dom, Dom blir lite nojjiga och efter en stund när dom är vid lillfjärden och på väg upp mot hemköp så börjar dom springa och då börjar den här mannen oxå att springa. Flickorna hinner in på hemköp och då springer den här mannen mot guldsmeden och dom pustar ut.
Vad var detta?? Var han ute efter dom? Hur kan detta ske mitt på ljusa dan? Vad hade hänt om han hade fått tag i dom?
Ja är det ngn mer som ser en man i rådhusparken med samma signaliment så kan ni kanske berätta det för mig för jag vill gärna ha tag i mannen som ni kanske förstår. Händelsen är anmäld utifall dom får in fler tips med samma signaliment så man kanske kan undvika ev ofredande eller vad han nu var ute efter.
Vad tror ni han ville???

Man springer inte bara efter två ungdommar utan att vilja ngt å att han skulle ha sprungit efter dom av en slump tror jag inte en sekund på för han började springa när dom gjorde det och .........näe det är för mkt som talar för att han ville ha tag i dom!
Så om ngn ser en man som sitter i rådhus parken med svarta kläder och svart luva eller mössa så hör av er.  Jag vill bara prata med mannen för att se vad han säger och för att klara ut om det var han mina barn blev rädda för eller inte???




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar