Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 september 2017

Höst depp och en jävla massa slit



Hejsan hallå där ute i stugorna.

Äntligen måndag och vi har en ny vecka framför oss. Vad händer i veckan för er??
Själv så händer inte så mkt förutom det gamla vanliga. Skola/Dagis/jobb, tandläkare, utvecklingssamtal, Fiol med filippa, städa, laga mat och tvätta osv.

Det börjar bli höst, hösten måste ha kommit fort i år för satt på balkongen härromdagen och då var det så grönt och fint ute men igår när vi satt där så var alla löv på träden plötsligt i höstens alla olika färger och det är ju så vackert.
Många bir deppiga av hösten och jag kan verkligen förstå dom som blir det. Jag ska försöka fokusera på det mysiga och hitta en inre frid för att kanske slippa deppa ihop iår. Många jobbiga saker som hänt på hösten så det är ju lätt att man fastnar i det och fastnar i en svacka men iår hoppas jag att det blir annorlunda.
Rökelser, tända ljus och lugn och harmonisk musik is the shit I think!!!

Hur har er helg varit då??
I fredas åkte Filippa, Vincentoch Loui till sin pappa. Nathalie och Cerine åkte bort oxå över helgen så det var bara vi två kvar hemma. Vi hade ett projekt som bestod av att Måla i Filippas rum, tapetsera i cerines rum och sedan skifta deras rum, hämtade, slipade och målade två lastpallar som cerine fick som huvudgavel. Ja vi har haft fullt upp kan man säga. Tack Mixon för all hjälp och för sälskapet. Å tack Emil för att du bärt, slipat, tapetserat och slitit som ett djur hela helgen.
På lördag kväll fick jag för mig att jag skulle gå ut på krogen mitti allt så jsagt och gjort, hade faktiskt rätt kul trots att det typ var tio pers man kände ute.
Dansade och blev lite rund under fötterna, krogen stängde och jag tog en taxi hem.

Så hur blev rummen då:



Filipppas rum



Cerines rum


Barnen nöjda och mamma nöjd, detäralltid en bra kombo och bra början.
Ska ta tag i nathalies rum om några veckor men först ska jag vila min nacke och mina axlar lite. Har stora planer för hennes rum som kommer bli kanon.


Nä nu blir det att göra sig klar för jobbet.



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar