Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 25 januari 2013

Full fart

Har precis skickat iväg dom två stora på skolan. Inte speciellt taggade var dom ska tilläggas.
Fredagar är så otroligt sega dagar tycker ja.

Vincent och Filippa har nog varit vaken sen fem typ, klockan ringde sex å då var dom iaf vakna och hade hunnit med att tjuva chips. Chipsen hade dom hällt upp i små skålar och hade morgonmys sa dom, gullungar!

Själv så sitter jag och funderar över vad helgen ska fyllas med.
Ska hitta på nåt med j på lördag och idag blir det mys som vanligt.
Langos till middag, beställde jag för typ fyra dagar sen och har längtat sen dess.

Så hur mår jag då?
Jo det här blivit en otrolig skillnad med levaxinet på bara två veckor och med folsyran endast på fyra fem dagar.
Jag står, går å kan till och med springa utan att känna mig alltför yr. För två veckor sen kunde jag knappt stå upp, dessutom har värken som jag haft i sex sju år i axlar och nacke försvunnit nästan helt. Helt jäkla otroligt är det.
Ni ska bara veta hur lycklig jag är över detta under.

Näe nu ska vi fixa frukost innan Louiman vaknar och vill ha helst all uppmärksamhet.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar