Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 januari 2013

helgen

Återigen söndag och imorgon är det dags för jobb, skola och rutiner igen. Dock inte för mig, Loui, Filippa och Vincent som än så länge har oplanerade dagar och gör det vi faller oss in. Enligt mig . . . . . .olidligt! Snart snart snart börjar iaf Vincent och Filippa på dagis, närmare bestämt den fjärde februari. Ska bli skönt för dom att komma bort från mamma och få göra av mig lite energi och framför allt skaffa kompisar här i stan. Även skönt för mig så jag kan fokusera bara på Loui i några timmar varje dag.


Helgen dock har gått lika fort som veckorna gör. . . . .på gott och ont. Skönt med rutiner och få mina rutiner att fungera.


På fredag förmiddag fick jag veta att en nära släkting  somnat in natten till fredagen. Saknade är och kommer vara enorm men ändå väntat och faktiskt accepterat. Jag älskar dig och du lever vidare i mitt minne.


I fredas åkte Nathalie iväg till näsviken på kalas hos en kompis. Sova-över -kalas. På lördagen skulle stödis hämta henne där så henne såg man inte förens idag söndag.

Vi här hemma käkade, hade fredas mys med godis och film.


Lördagen började ja med att ge j sovmorgon och tog .hand om Kidsen, plockandet själv. Skönt då man kan köra på sina egna rutiner.

Väckte mannen i huset och dagen började.

Tog med alla ut på stan för jag hade lovat Filippa att gå ner på Albins leksaker. Där blev vi nästan ett med inventarierna. Träffade den ena å andra gamla vänner,bekanta och släkt.


Väl hemma blev de mat, hemmagjorda köttbullar potatisgratäng och sås. Mums.

Mys med Kidsen och sen när dom minsta lagt sig spelade vi cluedo med cerine.


Idag söndag har vi städat, jag har bakat och Nathalie har kommit hem, Filippa har åkt till näsviken till en kompis och kommit hem.


Ja typ det vi hunnit med idag.


Nu är klockan fem över tolv och jag antar att det borde vara dags att sova en stund men tröttheten infinner sig inte riktigt. Fortsätta lyssna på Camilla Läckbergs underbara böcker en stund till.


Godnatt


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar