Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 18 januari 2013

Provsvar

Var iväg till doktorn igår ang. Att jag har huvudvärk, yrsel, ledoch muskelvärk mm.

Har ju inte kunnat ta hand om Kidsen dom senaste dagarna för jag har Inget å menar jag inget tålamod, jag kan knappt gå utan att hålla i mig och har därför inte vågat bära Loui.

Jonas har varit hemma och hjälpt till så mkt han bara kan å han är guld värd. Ingen är bättre än min man<3


Iaf togs det olika prover på div saker.

Det enda han kunde säga igår var att blodtrycket va högt och att skillnaden mellan vilo puls och aktiv puls inte va som det  skulle.

Fick gå hem och invänta svaren som skulle komma idag lr på måndag.

Nu kom dom idag och jag fick ett telefon samtal av läkaren som inte kunde svenska riktigt men fick fram att jag inte hade så bra prover.

Sköldkörteln visade förhöjda svar.

Fått medicin nu och ska bli bättre på den inom ett par tre dagar. Nya prover ska tas om två veckor och även en uppföljning ska ske snart.


Googlar man på sköldkörtel och mina symtom så står det giftstruma men men jag väljer att inte namnge det för det låter så farligt ju:-P


Näe nya tag ska tas bara medicinen börjar verka.

Jag ser fram emot att kunna ta hand om barnen igen och kunna skicka iväg karln på jobbet utan att få dåligt samvete när man måste ringa hem honom.

Är sjukskriven ett tag nu och kommer behöva vila rätt mkt men vi får väl hoppas på att det ger med sig snart så allt blir normalt igen.


Nu ska jag fortsätta vila innan jag ska iväg och hämta ut medicinen.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar