Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 januari 2013

godmorgon

Vaknade nyss av att dom här så välbekanta men dock inte mindre skrämmande för de, väckarklockorna ringde allihop samtidigt. Dom ringer varje morgon lr iaf fem dagar av sju i bästa fall men man vänjer sig inte mer för de. Blir lika  deppad varje gång då jag vet att klockan är då jag vet att jag borde ha hunnit sovit bra många timmar än vad jag fått. Och att man måste upp ur det varma täcket, väcka sura kids som definitivt har andra planer än att gå till skolan, just den här tiden iaf.


Termometern visade på -20 nyss. inte ens en jordbävning hade fått ut mig i den kölden kan ja helt ärligt säga.


Näe nu dags att se till att Kidsen kom upp av klockorna.


Ha en bra dag allesammans


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar