Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 26 januari 2013

Ändrade planer kan man säga.

Ja jag hade lite små planer på att ev ta mig ut ikväll men ack va jag fick ändra mina planer.
Här har Jonas ordnat och styrt i all hemlighet. Började med att han gav mig ett nytt guldhalsband då mitt gamla gick sönder. Sen kommer tydligen Eva och ska passa barnen då vi ska ut och äta.
Trevligt värre, jag är fan redan hungrig.
Får se vad resten av kvällen har att bjuda på.

Ja krogen står ju förhoppningsvis kvar sen oxå så blir de inte idag så blir det väl en annan gång.
Har inte varit ut på hundra år,sist var väl december 2011 då jag åkte ner på Tomas julfest på Undichi. Annars förutom den gången var  det nog på rosenhill i Ljusdal oktober 2011 då Sundström spelade eller om det va Charlie Engstrand som hade sin skivsläpparfest. . . . . . Jaja skit samma rätt oviktigt nu ändå:-)

Nä bara å hoppa in i en dusch och önska alla som går ut att ha det trevligt och knäcka en bira för mig med;-)

Trevlig fortsättning på helgen gott folk
See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar